top of page

יש עוד מקורות מידע חוץ מגוגל?

עודכן: 9 באפר׳

יעקב, אני מרגישה שאני ב-Echo chamber, כל הזמן שומעת את אותם רעיונות, החיפוש בגוגל מביא לי את התוצאות של מי ששמו על הקידום האורגני הכי הרבה כסף, אני לא יודעת מאיפה להחשף לרעיונות חדשים.


אני פשוט לא מבינה אחרי מי לעקוב, איך למצוא כותבים מעניינים ולא פול אוף שיט.


 

כן, זה הכי קשה. מצד אחד. מצד שני זה עובד בדיוק כמו בעולם האמיתי:


  • את מתחילה לעקוב אחרי כמה אנשים, מסתכלת אחרי מי הם עוקבים

  • אחרי זמן מה תראי שהם משעממים ואלה לא ממש מי שאת רוצה לעקוב אחריהם

  • את עושה להם unfollow כדי לא להמשיך לעקוב אחריהם

  • ממשיכה לעקוב אחרי אלה שכן עקבו אחריהם או עשו להם re-twitt

  • וככה

  • בסוף תגיעי למצב שתכל׳ס 10 אנשים הם אלה שנותנים לך את רוב האינפורמציה הנוספת בטוויטר

  • וככה גם בשאר הדברים


בדרך כלל אנשים שאת אוהבת בתחום המוצר ובתחום השיווק - הם בטוויטר, באנגלית. תסתכלי מה הם עושים. לפעמים מה שהם עושים בטוויטר זה בכלל לא קשור. יש לפעמים אוהדי פוטבול ששליש מהפיד שלהם לא קשור לכלום, אתה מגלה את זה אחרי שאתה עוקב אחריהם.


אבל יש סופרים מסויימים בתחום הטכנולוגיה, יש להם בדרך כלל טוויטר, טוויטים מעניינים, start up founders למיניהם יש להם גם טוויטים מעניינים, אז תתחילי לעקוב אחרי אנשים כאלה.


מי שכתב ספר שאת אוהבת.


ולאט לאט… הם עושים רה-טוויטים לאנשים אחרים, עד שככה תגיעי למצב שאת בונה פיד. זה לוקח זמן. אבל אני חושב שטוויטר הוא הרשת חברתית האמיתית היחידה שנשארה. אולי לינקדין קצת.


פשוט לינקדין הוא פשוט הרשת החברתית של עולם העבודה, יש בו הרבה לחיצות יד אבל אף אחד לא ממש אמיתי אז… אבל זה גם תואם את המצב האמיתי של עולם העבודה.


טוויטר הוא יותר in your face, עם קצת יותר אינפורמציה ברורה, אנשים כותבים ואומרים מה שהם רוצים להגיד. בגלל זה אני די אוהב את טוויטר. אבל טוויטר לא מכסה את הכל, כן? הוא פשוט מאפשר למצוא דברים לפני אנשים אחרים, מאפשר להגיע לנישות של שיחות שלרוב את לא תמצאי באף מקום אחר.


רדיט, (Reddit) עובד לפי חדרים. עשו שם עבודת מיפוי מסויימת של איזה sub-reddit forums הם המעניינים. למשל יש חדר של UI של UX, יש כאלה שיש בהם 80,000 משתתפים אבל רוב הפוסטים שם זה סתם ספאם, אולי איכותי אבל אחרי שבוע את רואה שזה כבר חוזר על עצמו כי זה תמיד אותם אנשים שעושים פוסטים מאותם סוגים.


אז את מתחילה לחפש sub-reddit-ים אלטרנטיביים בנושאים שונים וככה לאט לאט את מגיעה למצב שיש לך מקומות טובים.


ו-HackerNews עובד קצת אחרת אבל יש שם גם כן דברים מעניינים.



15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page